‘Let op! Belangrijk!’ …

By | 2 mei, 2014

… werkt altijd als u aandacht wilt. Een foto van een schaars geklede dame vaak nog beter.  Maar u bent de aandacht van de klant ook zo weer kwijt. Een goede freelance tekstschrijver zorgt daarom voor betere middelen.

Denk aan uw doelgroep

ICT-oplossingen, LEAN-processen, pensioenen, verzekeringen, zaakgericht werken, woningverdeelregels, kwalificatiedossiers. U weet alles van uw vakgebied. Maar helaas… uw doelgroep niet altijd. Bovendien is uw doelgroep niet zomaar geïnteresseerd in uw boodschap.

Vertel uw boodschap krachtig en duidelijk

Laat overtuigend weten waarom uw boodschap belangrijk is voor de lezer. Schrijf krachtig en duidelijk. Gebruik informatieve, aantrekkelijke kopjes. Zodat de lezer ook scannend de belangrijkste informatie ziet of direct de meerwaarde van uw organisatie begrijpt. En zorg voor duidelijke actiepunten. Zodat de lezer in beweging komt.

Of laat een freelance tekstschrijver uw boodschap vertellen

Zelf spreekt u prima Nederlands. En via via kent u vast een tekstverwerkende zolderkamerartiest met een haviksoog voor dt- en hun-hen-onregelmatigheden. Maar een tekst zonder spelfouten betekent nog niet dat uw boodschap daadwerkelijk overkomt. Kies liever een echte professional.

***

***